3 Eylül 2009 Perşembe

unutmaya çalışmayın

Hiçbir şey unutulmaz, unutmaya çalışmak boş bir çaba. tekrar ve tekrar unutmaya çalışırsınız unutmak istediğiniz o yaşantıları, olayları, seneleri, ayları ve günleri. fakat tekrar hatırlamış olursunuz farkında olmadan. geçmiş sadece geçmiştir değişmez. olmuş ve ölmüşe çare bulunmaz der atalarımız. tabiki bu söz sonuna kadar doğrudur, geçmişi değiştirme üzerine boş düşüncelere kapılmaksa sadece zamanınızın çöpe gitmesine neden olur. gelecek vaadeden çocuklar, gençler..burdan onlara sesleniyorum geçmişinizi unutun demiyorum. fx15 lida yılan yağı karınca yumurtası xacc kullanarak üzerinize yapışmış kiloları atın demiyorum.. sadece onu dert etmeyin. yaşanmış her şey olgunlaşmanızı sağlar çünkü siz istesenizde istemezsenizde. çocukken kilolu biriydim denize girmeye utanırdım göbeğim büyüktü diye, bunu sorun ederdim. arkadaşlarım zayıftı, nasıl oluyor bende böyle zayıf olamıyorum diye düşünürdüm. sonrasında tabi yıllar geçti istesemde artık kilo almakta zorlanıyorum. hayat böyle işte..

0 yorum:

  © teknoloji ve bilgi blogu

Yukarı