3 Eylül 2009 Perşembe

D minör

yazmak için fazla düşünmem fx15 lida yılan yağı karınca yumurtası xacc. yazacak çok şey varken niye düşünürsünüzki. en fazla saçma sapan şeyler yazarsınız kendinizin bile anlayamacağı. baksanıza yazarken yada yazmaya çalışırken düşünmek adına bile bir yazı yazabilirsiniz yani şuan benim yaptığım gibi. yazmakta zorlananan arkadaşlarım bana nasıl konu bulamadıklarından yakınırdı. "ama pek fazla sosyal yaşantım olmadıki anlatayım" diye saçma sapan ifadeler kullanırdı hepsi. zaten bu yüzden yazamazlardı eğer yazmayı bir sosyal yaşantı biçimini betimlemek için kullanıcaksan sen zaten yazamazsın dostum. bir hayal gücüdür bu. yaratım sürecidir kaliteli yada kalitesiz. bu hayal gücünün nekadar derin yada yüzeyde olduğunun göstergesi sayılamaz tabiki pek çok farklı nedeni de olabilir. öncelikle yazmakta konu sıkıntısı çekmemek için hayal gücünüzü konrtol altına almanız gerekmekte. kontrol altına almaktan kastım, onun farkına varmaktan geçiyor. herkesin hayalleri ve bu hayallerinin bir gücü olduğuna inanmak "hayal gücü" kavramını tanımlamaz. türkçemizin en güzel yanı kelimelerle istediğiniz gibi oynayabilmektir.

0 yorum:

  © teknoloji ve bilgi blogu

Yukarı