3 Eylül 2009 Perşembe

özveri ve fx15 lida yılan yağı karınca yumurtası xacc

Özveri nedir bilir tüm başarılı insanlar. ben pek uzak kalırım bu kavrama çünkü başarısız bir insan sayarım kendimi ve shakespare derki karşıma çıkıp "hayır kaybedecek bi bokun yoksa zaten başarısız olamazsın da" oo shakespare amca yine konuştun.. öyleyse gidiyorum ben başımda ağrıyor zaten. özveri nedir diye sorarsanız bana tabiki kendini kurban etmektir. benliğini ve yaşadığın şu zamanı.. bunu yapabilirmiyim? diye sorun kendinize. eğer evet cevabı alabiliyorsanız sizin parlak bir geleceğiniz olucak. para kazanan bir insan olucaksınız belki fazlasıyla, işinizde en iyisi ama her şeysen önemlisi çevrenizde işinize olan saygınız dolayısıyla sizede saygı gösterilicek fazlasıyla. bunlar benim için hiçbir şey tabiki. saygı görmek isteyen insanlardan olmadım hiçbir zaman. saygı görmek isteyen insanlarında saygı görmekten yoksun bir karaktere sahip olduğunu düşünürüm fazlasıyla, gerçi ben insanların her davranışını, her hareketini, her mimiğini düşünürüm. bir söz vardı kimindi hatırlamıyorum "insana yabancı değilim, insanım" gibi bişeydi. görünen o ki sözü bile tam hatırlamıyormuşum. gerçi şu sıralar hafızam ile ilgili problemlerim var..

0 yorum:

  © teknoloji ve bilgi blogu

Yukarı