4 Eylül 2009 Cuma

Söz veriyorum sana fx15 lida yılan yağı karınca yumurtası xacc

Hep oluyor bu, her zaman olacak ve asla gitmicek gibi geliyor. Durmadan söz veriyoruz insanlara, yalanlar atıyoruz kendimiz ve yaşantılarımız üzerine. bazı insanlar sırf bu yüzden sevgiyi beklerken nefret edilecek duruma düşüyor. Pişmanlık duymuyor oysa yaptıklarından ve düşünüyor “nerede hata yaptım” ne yaptığının farkında olmadan düşünmeye devam ediyor.
Durun bir dakika ne yaptım ben? Aynı soruyu şimdi kendime soruyorum ve cevabı hemen buluyorum ama. Yargılamaya kalktım benden bağımsız yaşam formlarını. Peki bana bu hakkı kim veriyor? Birinin vermesine gerek yok bu durumda. Kendi özgür irademle yaptığım ve kimsenin karışamayacağı bir şey. Peki şöyle bir durum var başkalarını yargılarken kendimle çelişmiyor muyum ben? Evet çelişiyorum tiksinti boyutunda bakmalıyım kendime uzaktan ve kendimize yargılamalıyım. Böylece gerçekten saçma sapan bir yaşam formu görmenin tiksinçliği karşısında bünyem zayıf düşer, kusar, zayıflar, kilolarımdan kurtulurum..

0 yorum:

  © teknoloji ve bilgi blogu

Yukarı