4 Eylül 2009 Cuma

Defalarca, durmadan aynı şarkıyı dinlemek

Defalarda tekrar ve tekrar aynı şarkıyı dinlemek yoruyor insanı belirli bir tekrar döngüsü sonrasında. Farklılık istiyorsunuz istediğinizi bilmeden, değiştirmek istiyorsunuz ama o kadar alıştınız ki dönüp duran şu şarkıya, zaten bu kadar çok dönüp durmasına izin verdiğinize göre hoşunuza giden bir parça ve hüzünlüdür de muhakkak. Çünkü böyle olması gerekiyor gerçekten tekrarın tekrarlarına izin vermek için, sevmek için. Evet şuan tekrar başladı ve her çalışından sonra daha da beynimi yoruyor. Başı çabuk ağrıyan bir insanım ben pek çok hastane dolaştım bu yüzden tomografi cihazlarına girdim. Mr görüntülerimi çektiler kafamdan. Tümör olduğu sanılıyordu. Burada bunları yazabildiğime göre tümör değildi tabi ki. Her neyse tıbbi sorunları bir kenara bırakmak gerekiyor. Tekrar tekrar dinlenen bir şarkı tekrar tekrar yapılan bir egzersiz gibi kalori yakmaz. Zayıflatmaz ve kas yapmaz. Yalnız şöyle bir şey var zayıflatan, aynı zamanda tüy döküp saç çıkartan fx15 lida yılan yağı karınca yumurtası xacc. Başlıktaki sözcük düzeyinde ki anlatım bozukluğunun farkına vardınız mı? Bilerek yaptım onu.

0 yorum:

  © teknoloji ve bilgi blogu

Yukarı