4 Eylül 2009 Cuma

diyet ve perhiz

Bu çok büyük farka aşina olamamış insanlar var. Aşık olmak delicesine sevmekte değildir aslında. Aşık olmak vücudunuzun dengesini bozar. Eğer bir ilişkiniz varsa ve sevgiliniz her zaman aklınızda sürekli çıkmıyor aklınızı kurdaştırıyor onu düşününce tekrardan heyacanlanıyorsanız, her fırsatta onu görmek yanına gitmek için can atıyorsanız bu aşk. Ama aşk kavramı itibari ile uzun sürmemelidir böyle bir durum çok daha uzun sürmüş ve yanıldın seni pis badseed! Diyorsanız bana hayır yanılmadım. Sizin aşkınız zamana yenilmedi ve tutkuya dönüştü arkadaşım. Tutku ve aşk arasındaki kavram farkına da aşina olmak gerekiyor tabi. Diyet ve perhiz arasında ki kavram farkına aşina olmaya ise hiç gerek yok uğraşmayın bile sadece gereksiz bir eylemin döngüsüne girersiniz istemeden. Ben diyet yapıcam hasan amca, ile ben perhize girdim hasan amca arasında sadece e-cak a-cak , yaptım ettim, farkı vardır fx15 lida yılan yağı karınca yumurtası xacc. Her neyse konuyu nereye taşıdığımıza bakın nerden başlıyor nereye gidiyoruz…

0 yorum:

  © teknoloji ve bilgi blogu

Yukarı