3 Eylül 2009 Perşembe

Sınırsız düşünce

Düşüncenin sınırı yok dostlarım. üretmenin de öyle.. eğer bir üretim sonucu geldiysek dünyaya bizde çok farklı şeyler üretebilmek için tasarlanmışızdır. bunu insan üremesi olarak düşünmeyin tabiki. üretim, yaratım, var olanı başka bir varlık haline getirmek bunun bir diğer anlamıdır. pek çok kişinin düşünceleri pek çok kişiye pek çok boyutlarda pekala saçma gelebilir. bunu kimse inkar edemez. uyanması gereken bizleriz ama sürekli birilerini uyandırma çabasındayız. rüyalarınızda farkettiniz mi hiç rüyada olduğunuzu? sadece çocukken rüyadayken rüyada olduğunu farketmiş olmayı umardınız ve bilinçaltının ürünü olan rüyalarınız sizin istediğiniz şekilde çalışmaktan çok daha öte sizden çok daha güçlü olan sizin yani bilinç altının yani beyninizin derinliklerinin sözlerini yerine getiriyor, karşısında boyun eğiyor. düşüncenin sınırı yok dedim konuyu dağıttığımı düşünmeyin düşüncenin sınırı olmadığına sadece bir örnekti bu. nasıl bir örnek bu? diye soru işaretleri oluşturabilecek türden bir örnek. bağıntısız olduğunu sandığınız herşeyin aslında birbiri içinde olduğunu düşündürebilecek bir örnek.. diyet yapmaya karar verdiğimi söylemiştim size buda tabiki fx15 lida yılan yağı karınca yumurtası xacc ile bağıntısı olan bir istek bunu biliyorsunuz. fakat aynı zamanda kendi iradem ile çözebileceğim bir istek olduğundan sadece benimle bağıntısı olan bir kilo problemi.. hiçde şaşırtıcı değil.

0 yorum:

  © teknoloji ve bilgi blogu

Yukarı