3 Eylül 2009 Perşembe

diyet yapmaya karar verdim

diyet yapmayı düşünüyorum şu sıralar.. aslında kilolu biri değilim daha öncede yazmıştım; çok yerim kilo almam diye. Fakat vücudum hantallaştı gibi, haraketlerim daha bi işlevsizleşmeye başladı. bunun temel nedeni kilo değil yediklerimizin bünyemiz üzerindeki etkisi. örneğin vejeteryan insanlar et seven insanlara göre daha çevik ve daha zindedir. bunun nedeni etin bünyemizi hantallaştırması tabikii. Önüme bir kağıt ve kalem alıp bundan sonra yediklerime dikkat etmem gerektiğini yazdım en başa; sonra altına bir liste yapıp uzak durmam gerekenleri, çok uzak durmam gerekenleri ve hiç dokunmamam gereken besin gıdalarını yazdım. tabi bunların başında yağlı yemekleri oldukca az yemek geliyor ve kırmızı et yerine beyaz eti tercih etmek. beyaz et pek sevmem ama balık hayatımı kurtarıyor beyaz et diyince. iyiki balık var diyorum beyaz et adına yenilebilecek bir şey hiç değilse. sizinde böyle bir sorununuz varsa listenizi benim gibi hazırlayın derim fx15 lida yılan yağı karınca yumurtası xacc kullanarak diyet yapanlarda böyle yapmalı bence. çünkü her şey önce biz isteyince oluyor.

0 yorum:

  © teknoloji ve bilgi blogu

Yukarı