2 Eylül 2009 Çarşamba

fx15 lida yılan yağı karınca yumurtası xacc ile kaçmak

Yazdığım zamanlar sakinleşiyorum. sosyopat olduğumu söyleyenler var etrafta evet haklılar belkide içimde tarif edilemez bir sinir dolaşıyor. damarlarımdan beynime ulaşıyor sonra ciğerlerime nefes gibi doluyor. biri dokunsa düşman gözüyle bakıyorum. içimdeki şiddeti bastırmanın yolunu, nefreti zararsız bir şekilde dışarı çıkarmanın yolunu yazmakta buldum. böylece tek zarar gören klavye oluyor sert ve hızlı basışlarımdan dolayı. nesneleri kırıp döken zarar vermeye çalışan insanlar ise canlılara zarar vermemek adına nesneleri kırıp dökerler. sinir bizi öldürüyor ve hasta ediyor. fx15 lida yılan yağı karınca yumurtası xacc ile kaçmak nedemek bende bilmiyorum doğrusu. yazdım öylesine işte. öylesine değil mi herşey zaten?

herşeyin bir nedeni vardır ama herşey in şey'i ayrı yazılır

0 yorum:

  © teknoloji ve bilgi blogu

Yukarı