2 Eylül 2009 Çarşamba

Ruhun tatminsizliği

Yazılıp çizilecek pek çok şey var ruhun tatminsizliği üzerine. ve bu hepimizin sorunu. insanlar ortak sorunları paylaşır ama çok azı farkındadır bunun görmek için biraz yukardan bakmak gerek sadece. bir geometri sorusunu hem parçadan hem bütünden düşünmekle çözüme ulaştırmaya çalışmak gibi. dün eve dönüş yolunu tutarken etrafımdaki insanlara baktım hepsinin bir derdi bir sıkıntısı vardı ve ruhları daralıyordu. birinin fazla kiloları vardı, diğeri diyet, perhiz kelimeleri kullanıyordu yaşantısına ilişkin. fx15 lida yılan yağı karınca yumurtası xacc önermeyi düşündüm onlara.. sonra vazgeçtim bilmiyorum neden. insanların işine karışmak istemiyorum. kilolarını vermek isteyenler yediklerine içtiklerine dikkat etmeli. insan iradesini kullanmayı öğrenmeli diye düşünüyorum. herkes kendi hayatını yaşıyor ama buna başkalarını dahil etmek için çırpınıyorlar durmadan. neden diye sormuyolar kendilerine. bazen bende oluyorum böyle ama kimse bilmiyor tabiki.

0 yorum:

  © teknoloji ve bilgi blogu

Yukarı