4 Eylül 2009 Cuma

Soda tüketenler dikkat edin

sağlığımız konusunda dikkat etmemiz gereken pek çok şey var dostlarım. bunlardan önde gelenler tabiki kalp sorunu, tansiyon sorunu ve mide sorunu tabi birde kilo sorunları var fx15 lida yılan yağı karınca yumurtası xacc. yemekten sonra soda tüketiyorum mecburen özellikle ramazan ayında öyle bir saldırıyorum ki yemeklere sanki arkada birileri sıra bekliyor 10 dakikalık zamanım var ve sonra kaldırıp onu oturtucaklar evet önümddekileri hızlıca bitirmeliyim diye düşünüyorum. doğal olarak bunlar mide sorunlarına yol açıyor ve soda ile rahatlatmaya çalışıyorum midemi.. fakat mide özsuyumuz yani mide asidi midedeki besinleri parçalamak için büyük bir çaba sarfederken bu soda geliyor ve yardım ediyor mide asidine. akabinde midemiz bu rahatlığa alışıyor ve her sindirim başladığında soda olmadan mide asidimiz yetersiz kalıyor. sodaya bağımlı kalıyorsun..

0 yorum:

  © teknoloji ve bilgi blogu

Yukarı