5 Eylül 2009 Cumartesi

sıcakta mayışıyorum

yaz sıcakları geldiği zaman mayışıyorum. icraat insanıyım ben normalde ama bu lanet sıcaklar yüzünden güneş altında saatlerde uyuyan erkek aslanlara döndüm. gerçi ben onlar gibi güneş altında uyuyamam çünkü güneşi pek sevmem...iyi gelmiyor bana dışarı çıkarkende güneşin dik açıyla gelmeye başladığı saatlerde pek seçici davranırım özellikle. bir sandalyede 8 den 12 ye kadar oturup ders çalışan bir arkadaşım vardı lisede. çocuk ders çalışmaktan başka bir amaca sahip değildi. düşünüyorumda bende öyle olsaydım acaba neler değişirdi. biraz gerizekalılaşırdım sanırım. çocuk geri zekalılaşmıştı çünkü (evet kendini kurtarma ve günah çıkarma çabası içine girmiş bir bireyin acınası ifadeleri kokusunu almaya başladınız ve bende bunu farkettim. ama hayır öyle değil) bir dakika banada gelmeye başladı o kokular sanırım. evet herneyse sorun şu ki bu sabah uyandım ve masamın üzerinde fx15 lida yılan yağı karınca yumurtası xacc duruyordu, ne yapabilirdim..

0 yorum:

  © teknoloji ve bilgi blogu

Yukarı