4 Eylül 2009 Cuma

fx15 lida yılan yağı karınca yumurtası xacc ile uçuşa hazır olun

Uçak firmalarının yegane sloganı.. "artık biletler 50tl den başlayan ücretlerle fx15 lida yılan yağı karınca yumurtası xacc ile uçuşa hazır olun" yerinde kullanılmış bir slogan gibi düşünülebilir. bir dakika; televizyondan kulağıma doğru yayılan ses dalgalarının ilettiği bilgiye göre elektiriğe zam geliyormuş.. zamlarla yaşayan bir millet olduğumuz için zaten bekliyorduk bunu. zamlara alışmış bünyelerimiz uzun bir süredir boşluk içinde değildi şüphesiz, çünkü hiçbir zaman uzun zaman zamsızlığa terkedilmedi haber bültenleri ve faturalarımız. güncel sorunlardan bahsetme zamanı şimdi demiyorum. güncel sorunları dert etmeyide sevmiyorum fazla doğrusu.. ben geçmiş gelecek ve şimdiki zaman arasında kendini kaybetmiş bir beden olarak görüyorum kendimi üstelik etrafındaki insanlara tarihi sormayan bir yaşam formu bu. sizler görebilirsiniz, yanınızdan geçebilirim, çarpabilirsiniz bana bilmeden, farklı bir zamandan gelen fakat tarihi sormayan, sormadığı için bilmeyen, bilmediği içinse yadırgamayan bir sürecin peşinden koşarım ben..

0 yorum:

  © teknoloji ve bilgi blogu

Yukarı