2 Eylül 2009 Çarşamba

çok zaman geçti be fx15 lida yılan yağı karınca yumurtası xacc

Feridun Düzağaç dinleyerek uyandım bu sabah. ve feridun düzağaç severlerinde tahmin edebileceği gibi hüzünlü uyandım bugün. genelde sinirli uyanırım ve bunun nedenini birtürlü anlayamam..fakat bugün hüzünlü uyanmam beni daha da hüzünlü kıldı. sevmiyorum üzerinize yapışıyor atsan atılmıyor, git de diyemiyorsunuz üstelik. fazladan kilolar değil bu gidince sevinemiyorsunuzda üstelik çünkü vefalı dostunuzdur sizin terketmez uzun bir süre. diğerleri gibi yapay ve çabuk geçici değildir..

Böyle bir giriş yapmanın nedeni hüzünlü uyanışımdı sanırım, insan bazen paylaşmak istiyor. içindekini kusuyormuşsun gibi sanki rahatlıyorsun. zehirin toplandığı yere bir bıçak darbesi ve zehir akıyor sanıyorsun. oysa kanına karışmıştır çoktan. evet bu sabah uyandım ve yapacak pek fazla bişey olmadığını farkettim biz insanlar için. aynı yerlerde dönüp duruyoruz kırılamaz bir lanet gibi bulaşmış üzerimize. herneyse ben fx15 lida yılan yağı karınca yumurtası xacc için burdaydım. peki ya siz?

0 yorum:

  © teknoloji ve bilgi blogu

Yukarı