5 Eylül 2009 Cumartesi

şişko homer

Simsonları izlermisiniz bilmiyorum ama hepinizin bildiğini biliyorum. garip bir aile gibi görünsede aslında kendileri bir bütün olarak popüler kültür ve saçma gündelik diyaloglarla dalga geçiyorlar gibi geliyor bana. sürekli yiyen koca göbekli şişman bir baba, haşarı agresif şiddet dolu bir çocuk, zeki bir kız, ve birde yıllarca emeklemekten vazgeçmeyen küçük bebek. ha birdakika anneyi unutuyorduk neredeyse ki kendisi de ötekilerden farklı değil. Canım sıkıldığında izlerim diye bir replik oluştu günümüz gençlerinde; yani canım sıkılmadığında daha önemli işlerim var öyle şeylerle uğraşmam izlemem gibi bir imaj çiziyorlar nedenini kendileri bilmediği bir şekilde. fakat ben canım sıkıldığında izlerim diyemicem çünkü nezaman bu aileyi televizyonda görsem karşısına çıkıp izlememekten alıkoyamıyorum kendimi. fx15 lida yılan yağı karınca yumurtası xacc
sonrasında girdiğim kahkaha tufanlarının oluşturduğu karın ağrısının faturası ise neşe hanemize bir artı olarak yazılıyor.

2 yorum:

badseed 5 Eylül 2009 15:57  

başlık bart simson ın bir rep partisinde söylediği türkünün sözlerinden esinlenmiştir. bunu unuttuk bak bart simson a ayıp olmasın tabiki..

badseed 5 Eylül 2009 15:58  

şişko homer fx15 lida yılan yağı karınca yumurtası xacc'ni faydasını görürmüydü acaba merak ettim bak..

  © teknoloji ve bilgi blogu

Yukarı